וידאו קונפרנס

הכלים המובילים לשיחות וידאו קונפרנס – סקירה

אחד הצרכים הבסיסיים בכל עסק הוא היכולת לנהל ישיבות

משרדים רבים כיום, במיוחד במגזרי הטק והמסחר אבל לא רק, מחזיקים חדר ישיבות ייעודי למפגשים רבי משתתפים. אך מה עושים במקרים בהם חייבים לנהל ישיבה והעובדים (או חלקם) אינם במשרד? 

התפרצות הקורונה איתגרה את כלל המגזר העיסקי בארץ והרבה מאוד עסקים הורו לעובדיהם שלא להגיע למשרד, אך החיים חייבים להמשך והעבודה לא נפסקת.

בהמשך נסקור עבורכם מספר תוכנות וידאו-קונפרנס פופולריות המתאימות לניהול ישיבות, אך גם לפגישות פנים אל פנים מהבית

Skype

התוכנה הותיקה והאמינה מבית מייקרוסופט. סקייפ נחשבת לאחת התוכנות הכי פופלאריות בתחום, ולא בכדי. היא פשוטה מאוד להתקנה והפעלה ויש בה את כל מה שאתם צריכים – קול, וידאו, העברת קבצים, הצגת מצגות ועוד. עד 250 איש יכולים להצטרף לישיבה. סיבה נוספת לפופולריות הזו היא התמחור הגמיש גם לניהול שיחות וגם לשאר השימושים – סקייפ היא אופציה זולה מאוד ואמינה. בנוסף כמובן, היא מגיעה עם הגב הענקי של מייקרוסופט, כך שתדעו שלא משנה מה יקרה – יש למי לפנות. סקייפ עובדת על כמעט כל מכשיר שאתם משתמשים בו לתקשורת ותומכת בכל מערכת הפעלה שאתם מסוגלים להעלות על דעתכם ולא פחות חשוב – הכל מוצפן ומאובטח. אתם מכוסים.

Zoom

זום נחשבת לאחת החבילות המתאימות ביותר לניהול של סמינרים, הדרכות וובינרים. היא תומכת בעד עשרת אלפים צופים וכן 100 משתתפים פעילים. זום מאפשרת התחברות לישיבות ללא צורך בתוכנה מותקנת על גבי המחשבים, אלא בעזרת לינק. יתרון בולט הוא היכולת של כל משתתף להציג את מלוא המסך שלו ואופציית "לוח מחיק" מובנית מאפשרת הצגת רעיונות. איכות הקול והוידאו גבוהים מאוד. אבל הייתרון הבולט ביותר של זום היא ככל הנרא היכולת לשמור את כל הפגישה\וובינר בפורמט ווידאו, מה שאומר שאם מישהו פספס או לא יכל להשתתף – עדיין ניתן לצפות מאוחר יותר. זום תומך ברוב מכשירי התקשורת הקיימים היום בשוק ומחזיקה בתקן הצפנה מהמחמירים ביותר בשוק.

Lifesize

לייפסייז היא התכנה הראשונה שיכולה להתהדר ביכולות וידאו באיכות 4K. זה לא עניין טריוויאלי; ישיבות טלקונפרנס נוטות להיות בעייתיות כשזה מגיע ללראות מה יש על המסך וכאן אין בעיה כזו. אם תרכשו את החבילה שלהם, תקבלו איתה גם מצלמה ייעודית המותאמת באופן מושלם לתוכנה. הישיבות יכילו עד 250 משתתפים וגם כאן מדובר על תקשורת מוצפנת, אם כי לא בסטנדרט הגבוה של זום. עם זאת, היא מגיעה עם תג מחיר גבוה מזה של המתחרות שציינו.

Google Hangouts

אם הצרכים שלכם מצומצמים והישיבות שלכם לא עולות על 10 משתתפים, התכנה של גוגל מאפשרת לכם לעשות את כל מה שאתם צריכים וכמעט בחינם. היכולות שלה מוגבלות אך שווה לציין כי יכולות מתקדמות יותר קיימות בתשלום וחלקן מוצעות כרגע בחינם, כתגובה למשבר הקורונה. שווה לבדוק. 

לסיכום

נגענו על קצה המזלג בכמה אופציות, כאלה שאנחנו היינו שמחים להשתמש בהן. אם אתם לא בטוחים איזו אופציה הכי נכונה לצרכים שלכם, אתם כבר יודעים למי לפנות לייעוץ! נכון, למומחים בטק מן. 

היערכות העסק לקראת הסגר

להכנת העסק שלכם להסגר מראש, צרו איתנו קשר עוד היום >>

ההודעה נשלחה בהצלחה!