רשת פרטית וירטואלית

רשת פרטית וירטואלית משרדית – למה אנחנו זקוקים לזה?

גישת VPN באירוח עצמי למשרד

רשת VPN (בתרגום מאנגלית: רשת פרטית וירטואלית)

היא שירות המאפשר התחברות מוצפנת לשרת מרוחק דרך ספק האינטרנט. השירות מאפשר למחשבים להתחבר ולקבל גלישה מאובטחת ופרטית דרך רשתות ציבוריות, כמו הוט-ספוט בבתי קפה. ה-VPN מספק למחשב שלנו כתובת IP – מעין תעודת זהות אישית של כל נקודת חיבור, הכתובת של כל מכשיר המחובר לרשת האינטרנט, או לרשת פנימית; כתובת זו מאפשרת גישה ישירה לאותה נקודה או מכשיר. 

ה-VPN מעניק הצפנה מקצה לקצה

כל המידע מוצפן ומי שמנסה לקרוא את המידע בדרכו אל מחשב הקצה, לא יוכל לעשות זאת ללא מפתח ההצפנה המדויק. אם רשת האינטרנט מורכבת, מטאפורית כמובן, מצינורות ענק שבהם זורם מידע, VPN הוא כמו צינור קטן עם קירות עבים, בתוך הצינור הגדול. זה מאפשר tunneling – מינהור – של המידע שלכם. אמנם עדיין יש צורך בחיבור אל ספקית האינטרנט, אך היא לא תוכל לקרוא את המידע שלכם. 

שירות VPN פרטי לעומת משרדי

חשוב להדגיש שלעומת שירות VPN פרטי, VPN משרדי אינו מאפשר להסתיר את כתובת ה-IP האמיתי שלנו, אבל זה גם ככה צורך שקיים לרוב רק אצל מי שמחפש לבצע פעילות לא לגמרי חוקית על גבי רשת האינטרנט. 

הגנה על הנתונים

מכאן שאם אתם עובדים בבית קפה, לדוגמה, אתם מתחברים לרשת ציבורית, כזו שמחשבים רבים נמצאים בה. אך עם זאת, אף מחשב המחובר לרשת לא יוכל לגשת אל הנתונים העוברים בין המחשב שלכם אל רשת האינטרנט. זאת משום ששירות ה-VPN מספק "חומת אש" בשני הקצוות של התקשורת.


עבודה מרחוק

VPN משרדי מאפשר גם עבודה מרחוק על מחשבי החברה. נחזור לבית הקפה בו התיישבנו לפני מספר דקות. אם אתם מעוניינים לעבוד על משהו במשרד שלכם מבלי להגיע אל המשרד, חשוב מאוד להתחבר אל הרשת בצורה מאובטחת. רשת VPN משרדית מאפשרת להגדיר מחשבים מורשים לעבודה מרחוק ולהעניק להם שם משתמש וסיסמה להתחברות למרחוק. מחשב המתחבר דרך רשת ה-VPN יוצר מנהור עם המשרד וכל התעבורה מוצפנת, כאמור. מחשב כזה יוכל לעשות שימוש בכל המשאבים המשרדיים ומאפשר למשתמש לשתף קבצים, להדפיס, לעשות remote desktop (יוצר סביבת עבודה וירטואלית הזהה למחשבים בעסק) בעת הצורך, להשתמש בכל הספריות והקבצים במשרד ואף להגדיר לאילו תיקיות ניתן בכלל לגשת בעבודה מרחוק. 

 

בעולם של היום מדובר על כלי שהוא חובה של ממש לכל עסק – מתישהו כל עסק מודרני זקוק להתחברות למרחוק. אם זה כי קרה משהו דחוף בסופ"ש או עובד חולה וצריך להתחבר מהבית או סתם אם לבוס לא מתחשק להגיע אל המשרד ובא לו לעבוד מחוף הים. לא משנה הסיבה – רשת VPN תאבטח את תעבורת הנתונים שלכם אל ומהמשרד ותשמור על המידע שלכם.

 

עלות חד פעמית

יתרון נוסף בהקמה של רשת VPN במשרד טמונה בכך שמדובר בעלות ההקמה בלבד. אחר מכן אין צורך יותר לשלם לספק חיצוני. ספקי VPN טובים גובים סכומים גבוהים עבור השירות.

רוצים להקים רשת VPN במשרד? דברו איתנו! אנחנו נעזור לכם למצוא את הפתרון המתאים ביותר, במחיר המתאים ונעזור לכם בהקמה כמובן!

היערכות העסק לקראת הסגר

להכנת העסק שלכם להסגר מראש, צרו איתנו קשר עוד היום >>

ההודעה נשלחה בהצלחה!